У «Вести Украина» кажуть, що «законослухняні» та виплачують зарплату «у строк»

logo


Прес-служба медіахолдингу «Вести Украина» надала відповідь на запит «Детектора медіа» щодо заборгованості перед колишніми співробітниками «Радио Вести»

У «Вести Украина» кажуть, що «законослухняні» та виплачують зарплату «у строк»
У «Вести Украина» кажуть, що «законослухняні» та виплачують зарплату «у строк»

«З приводу Вашого питання маємо зазначити, що всі компанії Медіа Холдингу Весті Україна законослухняні і виплачують заробітну плату у розмірі та у строк, передбачений чинним трудовим законодавством України», – відповіла прес-служба холдингу.

У запиті до «Радио Вести» «Детектор медіа» цікавився, чи дійсно радіостанція зборгувала колишнім співробітникам, за який період та про яку суму йде мова.

Нагадаємо, колишні співробітники «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”»), якому у березні Нацрада відмовила у продовженні строку дії ліцензії на мовлення на частоті 104,6 МГц у місті Києві, нещодавно повідомили «Детектору медіа», що досі не отримали свої зарплати за останні три місяці роботи радіостанції.

Читайте також

23 лютого стало відомо, що з 1 березня з «Радио Вести» звільняються генеральний продюсер Віталій Докаленко, шеф-редакторка інформаційної служби Ольга Куришко і програмна директорка Ірина Сінченко. Пан Докаленко тоді повідомив «Детектору медіа», що з «Радио Вести» йдуть інші співробітники, але не захотів називати імен. За інформацією джерел «Детектора медіа», раніше співробітники «Радио Вести» підписали надані їм роботодавцем повідомлення про те, що з 28 лютого холдингу «Вести Украина» можуть бути не потрібні їхні послуги, якщо не буде продовжено ліцензії «Радио Вести». Але топ-менеджери редакції самі прийняли рішення припинити співпрацю з радіостанцією, не чекаючи продовження ліцензій.

Згодом стало відомо, що з «Радио Вести» услід за керівництвом звільняються 80% співробітників.

23 лютого, Нацрада відмовила харківському «Радио Вести» (ТОВ «Телерадіовидавнича компанія “Мастер”») в продовженні строку дії ліцензії на мовлення в Харкові. 24 лютого «Радио Вести» припинило мовлення в Харковіна частоті 100,5 МГц, оскільки було вимкнено його передавач.

3 березня Нацрада відмовила київському «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”») у продовженні строку дії ліцензії на мовлення в місті Києві. Того ж дня о 19:30 «Радио Вести» припинило мовлення на частоті 104,6 МГц у Києві, оскільки було вимкнено його передавач. Підставою для відмови стала наявність у радіокомпанії чотирьох не скасованих судом попередженьНацради (усі санкції компанія оскаржує, але вони чинні):

17 липня 2014 року за порушення програмної концепції, а саме – запуск «Радио Вести» без погодження з регулятором.
24 липня 2014 року за заклики до пропаганди війни, пропаганду міжнаціональної ворожнечі в програмах «Эфир без правил», «Ланч тайм», «Вечерние новости», а саме – пряму мову терориста Олександра Можаєва на прізвисько Бабай та вислови ведучого про українську мову як «бандерівську» та мову «карателів».
12 лютого 2015 року за перешкоджання Нацраді у здійсненні контрольних і наглядових повноважень, а саме – неможливість отримати від радіостанції запис ефіру з інтерв’ю екс-заступника глави Адміністрації Президента Андрія Портнова, у якому вбачалися ознаки розпалювання ворожнечі.
24 листопада 2016 року за поширення інформації, яка порушує права та інтереси осіб, посягає на честь і гідність, а також яка може зашкодити фізичному, інтелектуальному і духовному розвитку неповнолітніх, а саме – за випуск програми «Люди говорять» з Тетяною Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності.

Фото: Вести



Читайте также: